Mistrzostwa Polski Masters w Kolarstwie Przełajowym Bliżyn 2013

Zdjęcia miały być w poniedziałek, ale jakoś nie mogłem się pozbierać i obrobić tego. 😀 Ale na szczęście nadeszła sobota i znalazłem trochę czasu, no i oczywiście chęci. Tak więc, mistrzostwa odbyły się w Bliżynie w zeszłą niedzielę (czyt. 24 marca 2013 roku). Na początku wydawało mi się że będzie straszna lipa (starsze kategorie wiekowe, było mało ludzi itp.), na szczęście potem nadjechali, kat.50,  kat. 40, a przy kat. 30 towarzystwo się rozkręciło, więcej ludzi, fajniejszy sprzęt. 🙂 Wynikami jakoś się nie przejmowałem, ale bardzo podobała mi się jazda Grześka Tomasiaka z KS MAYDAY TEAM, który mimo problemów technicznych (słyszałem jak przeklinał swoje buty 😀 ), wykosił ładnie stawkę i przyjechał na metę z przewagą 25 sek. Brawo. Dla zainteresowanych podaję link do wyników http://www.kolarstwomasters.pl/wyniki/2013/24032013_blizyn_wyn.pdf . Jak że były to moje pierwsze tego typu zawody uważam że zdjęcia wyszły mi nieźle, jeszcze kilka wyścigów i będzie gitarka. Poniżej zamieszczam „parę fotek”:

!!!!!Zdjęcia są własnością autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć bez jego zgody jest zabronione.!!!!!

Copyright by Karol Furmańczyk

!!!!!Zdjęcia są własnością autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć bez jego zgody jest zabronione.!!!!!

Copyright by Karol Furmańczyk